4 Mart 2015 Çarşamba

UP POHNPEI - Paul Watson

Kitabın ismi dilimize "Ayağa Oyna Pohnpei" olarak çevirilmiş. Orası nere diye sormadan önce sorunuza soruyla karşılık vereyim, siz hiç arkadaş muhabbetinde "San Marinolu olsam banko milli takımda oynardım" diye bir cümle kurdunuz mu? "Andorra doğumlu olsam, gerçek işim manavlık, milli takımda da ilk onbirde olurdum" dediniz mi? Siz bol keseden atarken, kitabımızın yazarı dünyanın futboldaki en güçsüz ülkesinin milli takımını çalıştırmaya başlıyor. Yaşanmış bir hikaye. Google görsellerde hem Paul Watson'ı hem de milli takımdaki futbolcularını görebileceksiniz. Bizim ülkeden böyle biri çıksa, yardım etmeyi bir yana bırakın bol bol dalga malzemesi yapardık diye tahmin ediyorum.

Kitabın geri kalanı okumayı size bırakırken sorunuzu da cevapsız bırakmıyorum: http://en.wikipedia.org/wiki/Pohnpei


Domingo Yayınevi'nden çıkan kitap Murat Sağlam'ın çevirisiyle.

  • Futbolun aslında her ülkede en çok yapılan spor olmadığına kanıt
  • Ada futbolunun Premier League'den ibaret olmadığına kanıt
  • İngiltere'nin güneş batmayan bir imparatorluk olduğuna kanıt
arıyorsanız bu kitabı okumanızı tavsiye ederiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder